Søknadsprosessen vår

Vi er hele tiden i dialog med våre kunder om deres bemanningsbehov. Derfor utlyser vi ledige stillinger så snart behovet melder seg. Vi oppfordrer derfor til at du som jobbsøker ofte besøker våre hjemmesider for de siste aktuelle stillingene.

  1. Sjekk våre hjemmesider og registrer din CV i vårt system. En av våre ansatte gir deg tilbakemelding og inviterer aktuelle kandidater inn til et intervju
     

  2. Intervju foregår på vårt kontor og tar maks. 1 time. Nødvendige attester og vitnemål tas med. I etterkant av intervju foretar vi en referansesjekk. Kandidaten samtykker deretter at vi kan presentere denne til kunde.
     

  3. Ved ansettelse skrives det oppdragsbekreftelse og arbeidskontrakt. Dette gjennomgår vi grundig sammen. Du vil også få med deg en personalhåndbok med masse praktisk informasjon.

Hvordan er det å jobbe i Sense Personell?

 

Som ansatt i Sense Personell AS er du vårt ansikt utad. Vi ønsker derfor at din væremåte og arbeidsinnsats representerer våre verdier:

  • Engasjement

  • Kvalitet

  • Tett oppfølging

Fagområder

Lager / Logistikk / Distribusjon
Produksjon
Bygg & anlegg
Økonomi & administrasjon

Vi løser bemanningsbehov innen et bredt spekter av fagområder for våre kunder i hele Rogaland.

Du vil være underlagt retningslinjene hos den enkelte oppdragsgiver og må forholde deg til disse.

 

Din kontaktperson i Sense Personell vil ha tett dialog med oppdragsgiver samtidig som du vil bli ivaretatt med oppfølgingssamtaler jevnlig.

 

Dette for å sikre at alle parter har en felles forståelse og interesse.

KONTAKTINFORMASJON

Telefon: +47 51 12 33 22
Epost: post@sensepersonell.no

Postadresse: Postboks 364 Sentrum, 4002 Stavanger
Besøksadresse: Haakon VII’s gt. 9, 4005 Stavanger

facebook white.png
linkedin white.png

Vi bruker informasjonskapsler på nettsiden vår. Fortsetter du å bruke nettsiden, godtar du det. Les mer

© 2016 Sense Personell AS